- Locatie
Schepenzaal
- Voorzitter
- Lukas Jacobs
- Toelichting
-
Publicatiedatum : 26-04-2022.
Agendapunten
-
1PERSONEEL EN INTERNE ORGANISATIE
-
1.1
Besluit
Enig artikel.-
Kennisname van de stakingsaanzegging van het ACOD op 22-04-2022 in het kader van de campagne 'Koopkracht en energieprijzen' in gemeenschappelijke front. -
1.2
Besluit
Kennisname van de stakingsaanzegging van het ACV op 22-04-2022 in het kader van de campagne 'Koopkracht en energieprijzen' in gemeenschappelijke front.
-
1.3
Besluit
Enig artikel:-
Kennisname van het voorgesteld besluit aan de raad voor maatschappelijk welzijn van 25-04-2022 m.b.t. toetreden OFP Prolocus. Dit agendapunt zal ter goedkeuring doorverwezen worden naar de raad voor maatschappelijk welzijn van 25-04-2022. -
1.4
Besluit
Enig artikel:-
Het vacant verklaren van de functie van 1 DT (19/38) contractuele dienstverantwoordelijke organisator gezinsopvang, niveau B1-B3, onbepaalde duur, via de procedure aanwerving, en met aanleg van een werfreserve voor een periode van 3 jaar, eventueel verlengbaar met 2 jaar. -
1.5
Besluit
Enig artikel:-
Het goedkeuren van de organisatie van de selectieprocedure zoals voorgesteld, voor de aanwerving van 1 DT (19/38) contractueel dienstverantwoordelijke organisator gezinsopvang, niveau B1-B3, onbepaalde duur, via de procedure aanwerving, en met aanleg van een werfreserve voor een periode van 3 jaar, eventueel verlengbaar met 2 jaar. -
1.6
Besluit
Enig artikel:-
Het vacant verklaren van de functie van 2 DT (19/38) contractueel dienstverantwoordelijken gezinszorg, niveau B1-B3, onbepaalde duur, via de procedure aanwerving, en met aanleg van een werfreserve voor een periode van 3 jaar, eventueel verlengbaar met 2 jaar. -
1.7
Besluit
Enig artikel:-
Het goedkeuren van de organisatie van de selectieprocedure zoals voorgesteld, voor de aanwerving van 2 DT (19/38) contractueel dienstverantwoordelijken gezinszorg, niveau B1-B3, onbepaalde duur, via de procedure aanwerving, en met aanleg van een werfreserve voor een periode van 3 jaar, eventueel verlengbaar met 2 jaar. -
1.8
Besluit
Artikel 1:-
Het verder aanwerven van 1 DT (19/38) contractuele coördinator vrijwilligersdiensten, niveau B1-B3 met ingang van 01-05-2022 tot en met 31-12-2022 in afwachting van definitieve invulling van de functie via interne personeelsmobiliteit op grond van art. 185 § 3 van het decreet lokaal bestuur 22-12-2017, in het kader van de Sociale Maribel.
Art. 2:-
Het verder toekennen van ambtshalve onbetaald verlof voor deze periode voor haar arbeidsovereenkomst bij de gemeente wegens het opnemen van een andere functie bij het OCMW. -
1.9
Besluit
Enig artikel:-
Beëindiging in onderling overleg van de arbeidsovereenkomst met ingang van 01-06-2022 (laatste arbeidsdag 31-05-2022) van 1 DT (19/38) contractuele verzorgende, niveau D1-D3. -
1.10
Besluit
Enig artikel:-
Het vacant verklaren van de functie van 1 DT (19/38) contractuele verzorgende, IFIC categorie 11, onbepaalde duur, via de procedure aanwerving, vanuit de bestaande werfreserve. -
1.11
Besluit
Artikel 1:-
Het aanwerven van 1 DT (19/38) contractuele verzorgende, IFIC categorie 11, onbepaalde duur, met ingang van 01-06-2022.
Art. 2:-
Beëindiging in onderling overleg van de arbeidsovereenkomst met ingang van 01-06-2022 (laatste arbeidsdag 31-05-2022) van 1 DT (19/38) contractuele verzorgende, niveau D1-D3 ter vervanging van 1 DT (19/38) contractuele verzorgende niveau D1-D3 afwezig wegens onbetaald verlof met ingang van 01-07-2021 tot en met 30-06-2022, en dit voor de duur van de afwezigheid wegens onbetaald verlof. -
2MAATSCHAPPELIJKE DIENSTVERLENING
-
2.1
Besluit
Enig artikel:-
Kennisname van de contributie en tarieven betreffende de crisis- en noodopvang van welzijnsvereniging Kina p.v. voor 2022.
Tevens wordt kennisgenomen van de doorrekening van kosten aan de gebruikers inzake o.a. het verlies van een keycard. -
2.2
Besluit
Artikel 1:-
Goedkeuring van het optrekken van het jaarlijks budget van € 5 692,00 naar jaarlijks € 7 000,00 voor 5 poloshirts en schoenen en een tweejaarlijks budget van € 2 000,00 voor de sweatvests.
Art. 2:-
Goedkeuring van het aankopen van schoenen voor de medewerkers van de dienst gezinszorg
bij 'Mireille', Brusselsteenweg 177
te 1785 Merchtem.
Art. 3:-
Goedkeuring van het aankopen van poloshirts en sweatvests voor de medewerkers van de dienst gezinszorg
bij 'Planet Europe NV', Kerkstraat 40 te 2430 Laakdal.
Art. 4:-
Bovenstaande aankopen zijn volgens volgende maximum bedragen:
- Poloshirts: 200 x € 15,16 = € 3 032,00 excl. BTW
- Sweatvests: 40 x € 38,00 = € 1 520,00 excl. BTW
- Bedrukking Poloshirts en sweatvests: 240 x € 4,05 = € 972,00 excl. BTW
- Schoenen: 40 x € 39,11 = € 1 564,40 excl. btw
- Totaal:
€ 7 088,40 excl. btw
(€ 8 576,96 incl. btw). -
3FINANCÏEN EN PATRIMONIUM
-
3.1
Besluit
Artikel 1:-
Goedkeuring van de volgende aanrekeningen:
- goedkeuringslijst AKOP 2022/120, 2022/122 en 2022/124
- goedkeuringslijst ALFC 2022/116, 2022/117, 2022/123, 2022/139 t/m 2022/143
- goedkeuringslijst ASOC 2022/118, 2022/119, 2022/121, 2022/125 t/m 2022/138
Art. 2:-
Goedkeuring van de volgende bestelbons:
- goedkeuringslijst 2022/13 en 2022/14 -
3.2
Besluit
Enig artikel:-
Kennisname van het aanbod van de eigenaar betreffende het aankopen van een woning gelegen Achterbroeksteenweg. -
4NOTULEN EN BESLUITENLIJST
-
4.1
Besluit
Enig artikel:-
Goedkeuring van de notulen van 04-04-2022. -
4.2
Besluit
Enig artikel:-
Goedkeuring van de besluitenlijst van 04-04-2022.