Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Publiek - Vast bureau

dinsdag 19 april 2022

15:10 - 15:15
Locatie

Schepenzaal

Voorzitter
Lukas Jacobs
Toelichting

Publicatiedatum : 26-04-2022.

Agendapunten

  1. 1
    PERSONEEL EN INTERNE ORGANISATIE
  2. 1.1

    Besluit

    Enig artikel.-
    Kennisname van de stakingsaanzegging van het ACOD op 22-04-2022 in het kader van de campagne 'Koopkracht en energieprijzen' in gemeenschappelijke front.

  3. 1.2

    Besluit

    Kennisname van de stakingsaanzegging van het ACV op 22-04-2022 in het kader van de campagne 'Koopkracht en energieprijzen' in gemeenschappelijke front.

  4. 1.3

    Besluit

    Enig artikel:-
    Kennisname van het voorgesteld besluit aan de raad voor maatschappelijk welzijn van 25-04-2022 m.b.t. toetreden OFP Prolocus. Dit agendapunt zal ter goedkeuring doorverwezen worden naar de raad voor maatschappelijk welzijn van 25-04-2022.

  5. 1.4

    Besluit

    Enig artikel:-
    Het vacant verklaren van de functie van 1 DT (19/38) contractuele dienstverantwoordelijke organisator gezinsopvang, niveau B1-B3, onbepaalde duur, via de procedure aanwerving, en met aanleg van een werfreserve voor een periode van 3 jaar, eventueel verlengbaar met 2 jaar.

  6. 1.5

    Besluit

    Enig artikel:-
    Het goedkeuren van de organisatie van de selectieprocedure zoals voorgesteld, voor de aanwerving van 1 DT (19/38) contractueel dienstverantwoordelijke organisator gezinsopvang, niveau B1-B3, onbepaalde duur, via de procedure aanwerving, en met aanleg van een werfreserve voor een periode van 3 jaar, eventueel verlengbaar met 2 jaar.

  7. 1.6

    Besluit

    Enig artikel:-
    Het vacant verklaren van de functie van 2 DT (19/38) contractueel dienstverantwoordelijken gezinszorg, niveau B1-B3, onbepaalde duur, via de procedure aanwerving, en met aanleg van een werfreserve voor een periode van 3 jaar, eventueel verlengbaar met 2 jaar.

  8. 1.7

    Besluit

    Enig artikel:-
    Het goedkeuren van de organisatie van de selectieprocedure zoals voorgesteld, voor de aanwerving van 2 DT (19/38) contractueel dienstverantwoordelijken gezinszorg, niveau B1-B3, onbepaalde duur, via de procedure aanwerving, en met aanleg van een werfreserve voor een periode van 3 jaar, eventueel verlengbaar met 2 jaar.

  9. 1.8

    Besluit

    Artikel 1:-
    Het verder aanwerven van 1 DT (19/38) contractuele coördinator vrijwilligersdiensten, niveau B1-B3 met ingang van 01-05-2022 tot en met 31-12-2022 in afwachting van definitieve invulling van de functie via interne personeelsmobiliteit op grond van art. 185 § 3 van het decreet lokaal bestuur 22-12-2017, in het kader van de Sociale Maribel.


    Art. 2:-
    Het verder toekennen van ambtshalve onbetaald verlof voor deze periode voor haar arbeidsovereenkomst bij de gemeente wegens het opnemen van een andere functie bij het OCMW.

  10. 1.9

    Besluit

    Enig artikel:-
    Beëindiging in onderling overleg van de arbeidsovereenkomst met ingang van 01-06-2022 (laatste arbeidsdag 31-05-2022) van 1 DT (19/38) contractuele verzorgende, niveau D1-D3.

  11. 1.10

    Besluit

    Enig artikel:-
    Het vacant verklaren van de functie van 1 DT  (19/38) contractuele verzorgende, IFIC categorie 11, onbepaalde duur, via de procedure aanwerving, vanuit de bestaande werfreserve.

  12. 1.11

    Besluit

    Artikel 1:-
    Het aanwerven van 1 DT (19/38) contractuele verzorgende, IFIC categorie 11, onbepaalde duur, met ingang van 01-06-2022.


    Art. 2:-
    Beëindiging in onderling overleg van de arbeidsovereenkomst met ingang van 01-06-2022 (laatste arbeidsdag 31-05-2022) van 1 DT (19/38) contractuele verzorgende, niveau D1-D3 ter vervanging van 1 DT (19/38) contractuele verzorgende niveau D1-D3 afwezig wegens onbetaald verlof met ingang van 01-07-2021 tot en met 30-06-2022, en dit voor de duur van de afwezigheid wegens onbetaald verlof.

  13. 2
    MAATSCHAPPELIJKE DIENSTVERLENING
  14. 2.1

    Besluit

    Enig artikel:-
    Kennisname van de contributie en tarieven betreffende de crisis- en noodopvang van welzijnsvereniging Kina p.v. voor 2022.
    Tevens wordt kennisgenomen van de doorrekening van kosten aan de gebruikers inzake o.a. het verlies van een keycard.

  15. 2.2

    Besluit

    Artikel 1:-
    Goedkeuring van het optrekken van het jaarlijks budget van € 5 692,00 naar jaarlijks € 7 000,00 voor 5 poloshirts en schoenen en een tweejaarlijks budget van € 2 000,00 voor de sweatvests.


    Art. 2:-
    Goedkeuring van het aankopen van schoenen voor de medewerkers van de dienst gezinszorg
    bij 'Mireille', Brusselsteenweg 177
    te 1785 Merchtem.


    Art. 3:-
    Goedkeuring van het aankopen van poloshirts en sweatvests voor de medewerkers van de dienst gezinszorg
    bij 'Planet Europe NV', Kerkstraat 40 te 2430 Laakdal.


    Art. 4:-
    Bovenstaande aankopen zijn volgens volgende maximum bedragen:
    - Poloshirts: 200 x € 15,16 = € 3 032,00 excl. BTW
    - Sweatvests: 40 x € 38,00 = € 1 520,00 excl. BTW
    - Bedrukking Poloshirts en sweatvests: 240 x € 4,05 = € 972,00 excl. BTW
    - Schoenen: 40 x € 39,11 = € 1 564,40 excl. btw
    - Totaal:
    € 7 088,40 excl. btw
    (€ 8 576,96 incl. btw).

  16. 3
    FINANCÏEN EN PATRIMONIUM
  17. 3.1

    Besluit

    Artikel 1:-
    Goedkeuring van de volgende aanrekeningen:
    - goedkeuringslijst AKOP 2022/120, 2022/122 en 2022/124
    - goedkeuringslijst ALFC 2022/116, 2022/117, 2022/123, 2022/139 t/m 2022/143
    - goedkeuringslijst ASOC 2022/118, 2022/119, 2022/121, 2022/125 t/m 2022/138


    Art. 2:-
    Goedkeuring van de volgende bestelbons:
    - goedkeuringslijst 2022/13 en 2022/14

  18. 3.2

    Besluit

    Enig artikel:-
    Kennisname van het aanbod van de eigenaar betreffende het aankopen van een woning gelegen Achterbroeksteenweg.

  19. 4
    NOTULEN EN BESLUITENLIJST
  20. 4.1

    Besluit

    Enig artikel:-
    Goedkeuring van de notulen van 04-04-2022.

  21. 4.2

    Besluit

    Enig artikel:-
    Goedkeuring van de besluitenlijst van 04-04-2022.