Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Publiek - Vast bureau

maandag 4 april 2022

15:15 - 15:20
Locatie

Schepenzaal

Voorzitter
Lukas Jacobs
Toelichting

Publicatiedatum: 19-04-2022.

Agendapunten

  1. 1
    PERSONEEL EN INTERNE ORGANISATIE
  2. 1.1

    Besluit

    Enig artikel:-
    Het aanvullen van de vacantverklaring van de functie van 1 VT (38/38) contractuele maatschappelijk werker, niveau B1-B3, onbepaalde duur, via de procedure aanwerving, en met aanleg van een werfreserve voor een periode van 3 jaar, eventueel verlengbaar met 2 jaar als volgt: laatstejaarsscholieren en studenten krijgen eveneens toegang tot de selectieprocedure.

  3. 1.2

    Besluit

    Artikel 1:-
    Het verminderen van de prestatiebreuk van 19u naar 7,6u van de arbeidsovereenkomst 1 contractuele projectmedewerker welzijn en onderwijs niveau C1 – C3 met ingang van 10-04-2022. Deze vervangingsovereenkomst neemt een einde vanaf het moment dat de volledige  periode van 3 maanden deeltijds (30,40/38) progressief werken van betrokkene een einde neemt.


    Art. 2:-
    Het bijkomend aanwerven van 1 DT (11,40/38) contractuele projectmedewerker welzijn en onderwijs, niveau C1-C3 met ingang van 10-04-2022 ter vervanging van 1 DT (19/38) contractuele projectmedewerker welzijn en onderwijs, niveau C1-C3 die  afwezig is wegens ziekte, en dit voor de duur van de ziekte.

  4. 1.3

    Besluit

    Enig artikel:-
    Het verder aanwerven van 1 DT (7,6/38) contractuele administratief medewerker aan het onthaal, niveau C1-C3 met ingang van 01-04-2022 tot en met 30-06-2022.

  5. 1.3

    Besluit

    Enig artikel:-
    Het verder aanwerven van 1 DT (7,6/38) contractuele administratief medewerker aan het onthaal, niveau C1-C3 met ingang van 01-04-2022 tot en met 30-06-2022.
    Deze uren zullen gepresteerd worden volgens het reglement van de glijdende werktijden, het huidige uurrooster blijft behouden.

  6. 1.4

    Besluit

    Enig artikel:-
    Verlenging van de termijn tot het indienen van kandidaturen voor de selectieprocedure voor de aanwerving van 1 DT (19/38) contractuele medewerker schoonmaak gezinszorg, IFIC categorie 4, onbepaalde duur, met aanleg van een werfreserve voor een periode van 3 jaar, eventueel verlengbaar met 2 jaar. Kandidaten kunnen hun kandidatuur indienen tot en met 26-04-2022.

  7. 2
    FINANCIËN EN PATRIMONIUM
  8. 2.1

    Besluit

    Artikel 1:
    Goedkeuring van de volgende aanrekeningen:
    - goedkeuringslijst ALFC 2022/94, 2022/97 t/m 2022/99, 2022/106, 2022/109, 2022/112 t/m 2022/114
    - goedkeuringslijst ASOC 2022/95, 2022/96, 2022/100 t/m 2022/105, 2022/107, 2022/108, 2022/110, 2022/111 en 2022/115.


    Art. 2:
    Goedkeuring van de volgende bestelbons:
    - goedkeuringslijst 2022/12

  9. 2.1

    Besluit

    Enig artikel:-
    Het goedkeuren van de uitbreiding van de polis burgerlijke aansprakelijkheid privéleven bij AXA nv voor de verzekering van de burgerlijke aansprakelijkheid van de Oekraïense vluchtelingen die worden opvangen door en in onze gemeente voor een jaarlijkse bijpremie van € 1 270,00.

  10. 3
    AGENDA RMW
  11. 3.1

    Besluit

    Enig artikel:-
    Goedkeuring van de agenda van de RMW van 25-04-2022.

  12. 4
    NOTULEN EN BESLUITENLIJST
  13. 4.1

    Besluit

    Enig artikel:-
    Goedkeuring van de notulen van 28-03-2022.

  14. 4.2

    Besluit

    Enig artikel:-
    Goedkeuring van de besluitenlijst van 28-03-2022.