Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Publiek - Vast bureau

maandag 21 februari 2022

14:55 - 15:10
Locatie

Schepenzaal

Voorzitter
Lukas Jacobs
Toelichting

Publicatiedatum 08-03-2022.

Agendapunten

  1. 1
    PERSONEEL EN INTERNE ORGANISATIE
  2. 1.1

    Besluit

    Enig artikel:-
    Beëindiging bij onderling overleg van de arbeidsovereenkomst van 1 DT (30,40/38) contractuele maatschappelijk werker met ingang van 01-03-2022 (laatste arbeidsdag 28-02-2022).

  3. 1.2

    Besluit

    Artikel 1:-
    Het bijkomend aanwerven van 1 DT (7,6/38) contractuele maatschappelijk werker voor de dienst gezinszorg, niveau B1 – B3, ter vervanging van 1 maatschappelijk werker afwezig wegens ziekte en dat voor de duur van de ziekte met ingang van 07-03-2022 volgens het reglement van de glijdende werktijden.


    Art. 2:-
    Het verminderen van de prestatiebreuk van 19u naar 7,6u van de arbeidsovereenkomst met 1 contractuele maatschappelijk werker schuldbemiddeling, niveau B1 – B3 ter vervanging van 1 DT (19/38) contractueel maatschappelijk werker schuldbemiddeling, niveau B1 – B3, progressief afwezig wegens ziekte en dat voor de duur van de progressieve ziekte met ingang van 07-03-2022. Deze vervangingsovereenkomst neemt een einde vanaf het moment dat de maximum periode van 3 maanden deeltijds (11,40/38) progressief werken van betrokkene een einde neemt.

  4. 1.3

    Besluit

    Enig artikel:-
    Het vacant verklaren van de functie van 1 DT (19/38) contractuele medewerker schoonmaak gezinszorg, IFIC categorie 4, onbepaalde duur, via de procedure aanwerving, en met aanleg van een werfreserve voor een periode van 3 jaar, eventueel verlengbaar met 2 jaar.

  5. 1.4

    Besluit

    Enig artikel:-
    Het goedkeuren van de organisatie van de selectieprocedure zoals voorgesteld, voor de aanwerving van 1 DT (19/38) contractuele medewerker schoonmaak gezinszorg, IFIC categorie 4, onbepaalde duur, met aanleg van een werfreserve voor een periode van 3 jaar, eventueel verlengbaar met 2 jaar.

  6. 1.5

    Besluit

    Artikel 1:-
    Het toekennen van een globale blijvende arbeidsongeschiktheid van 8% vanaf 11-10-2021 aan 1 medewerker ingevolge het arbeidswegongeval waarvan zij het slachtoffer werd op 18-11-2020.


    Art. 2:-
    Het akkoord gaan met het regelingsvoorstel van AXA van 18-01-2022.

  7. 1.6

    Besluit

    Enig artikel.-
    Kennisname van de stakingsaanzegging van het ACOD op 24-02-2022 rond het thema van het behoud van de koopkracht in gemeenschappelijke front.

  8. 2
    EXTERNE SAMENWERKING
  9. 2.1

    Besluit

    Enig artikel:-
    Het afsluiten van addendum 3 bij de samenwerkingsovereenkomst 'FJC Veilig Thuis Antwerpen met het CAW en FJC Veilig Thuis Antwerpen samenwerkingsakkoord met lokale actoren in de gerechtelijke afdeling Antwerpen’ .

  10. 3
    FINANCIËN EN PATRIMONIUM
  11. 3.1

    Besluit

    Enig artikel:-
    Het niet overdragen van de saldi van de investeringskredieten van het OCMW van 2021 naar 2022.

  12. 3.2

    Besluit

    Artikel 1:
    Goedkeuring van de volgende aanrekeningen:
    - goedkeuringslijst AKOP 2022/44
    - goedkeuringslijst ALFC 2022/45, 2022/47 t/m 2022/49
    - goedkeuringslijst ASOC 2021/592 en 2021/593
    - goedkeuringslijst ASOC 2022/41 t/m 2022/43 en 2022/46
    Art. 2:
    Goedkeuring van de volgende bestelbons:
    - goedkeuringslijst 2022/6

  13. 4
    NOTULEN EN BESLUITENLIJST
  14. 4.1

    Besluit

    Enig artikel:-
    Goedkeuring van de notulen van 14-02-2022.

  15. 4.2

    Besluit

    Enig artikel:-
    Goedkeuring van de besluitenlijst van 14-02-2022.