Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Publiek - Vast bureau

maandag 7 februari 2022

15:20 - 15:30
Locatie

Schepenzaal

Voorzitter
Silke Lathouwers
Toelichting

Publicatiedatum 15-02-2022.

Agendapunten

  1. 1
    PERSONEEL EN INTERNE ORGANISATIE
  2. 1.1

    Besluit

    Enig artikel:-
    Kennisname van het overzicht van de beslissingen in het kader van het dagelijks personeelsbeheer voor het dienstjaar 2021.

  3. 1.2

    Besluit

    Enig artikel:-
    Het bijkomend aanwerven van 1 DT (11,40/38) contractuele maatschappelijk werker voor de dienst gezinszorg, niveau B1 – B3 ter vervanging van mevrouw1 maatschappelijk werker dienst gezinszorg, afwezig wegens ziekte en dat voor de duur van de ziekte met ingang van 08-02-2022 volgens het reglement van de glijdende werktijden. Het bijkomend uurrooster dient nog in onderling overleg vastgesteld te worden.

  4. 1.3

    Besluit

    Enig artikel:-
    Het vacant verklaren van 1  DT (19/38) contractuele buurtwerker Zorgzaam Achterbroek, niveau B1 – B3, via de procedure aanwerving. Er wordt geen werfreserve aangelegd.

  5. 2
    MAATSCHAPPELIJKE DIENSTVERLENING
  6. 2.1

    Besluit

    Enig artikel:-
    Goedkeuring van de sociaal maatschappelijke training (stage) van 1 leerling OV 1 te Berkenbeek, Wuustwezel m.i.v. 14-02-2022 t.e.m. einde schooljaar 2021-2022, telkens op maandag van 11u30-17u00 in dienstencentrum De Groten Uitleg.

  7. 2.2

    Besluit

    Enig artikel:-
    Goedkeuring van de stage van 1 studente Sociaal Agogisch werk met de afstudeerrichting Sociaal Juridische Dienstverlening aan de Karel de Grote Hogeschool m.i.v. 07-02-2022 t.e.m. 03-06-2022 en dit voor een totaal van 555 uren op de dienst schuldbemiideling.

  8. 2.3

    Besluit

    Enig artikel:-
    Goedkeuring van de organisatie van het vrijwilligersfeest zoals voorgesteld n.a.v. de 'Week van de Vrijwilliger' van 28-02-2022 tot 04-03-2022.

  9. 2.4

    Besluit

    Enig artikel:-
    Kennisname van de toekenning van de subsidie voor het project ‘Dorpshuis Achterbroek als ankerpunt in een zorgzame buurt’ door het departement Welzijn, Volksgezondheid en Gezin van de Vlaamse Overheid.

  10. 3
    EXTERNE SAMENWERKING
  11. 3.1

    Besluit

    Artikel 1:-
    Goedkeuring van de opstart van de aankoop van de gele dozen, in samenwerking met ELZ Noorderkempen voor een aankoopprijs van € 1,63 (excl. BTW)/stuk.


    Art. 2:-
    Totale raming van de kostprijs bedraagt € 2 674,36 excl. BTW (raming kosten verzending brieven = € 1 369,56; raming aankoop van 800 dozen voor de opstartfase = € 1 304,80).

  12. 4
    FINANCIËN EN PATRIMONIUM
  13. 4.1

    Besluit

    Artikel 1:-
    Goedkeuring van de volgende aanrekeningen:
    - goedkeuringslijst ALFC 2021/590
    - goedkeuringslijst ALFC 2022/28 t/m 2022/30, 2022/34 en 2022/35
    - goedkeuringslijst ASOC 2021/583 t/m 2021/589
    - goedkeuringslijst ASOC 2022/24, 2022/31 t/m 2022/33.


    Art. 2:-
    Goedkeuring van de volgende bestelbons:
    - goedkeuringslijst 2022/4.

  14. 5
    AGENDA RMW
  15. 5.1

    Besluit

    Enig artikel:-
    Goedkeuring van de agenda van de RMW van 21-02-2022.

  16. 6
    NOTULEN EN BESLUITENLIJST
  17. 6.1

    Besluit

    Enig artikel:-
    Goedkeuring van de notulen van 31-01-2022.

  18. 6.2

    Besluit

    Enig artikel:-
    Goedkeuring van de besluitenlijst van 31-01-2022.