Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Publiek - Vast bureau

maandag 23 mei 2022

14:35 - 14:40
Locatie

Schepenzaal

Voorzitter
Lukas Jacobs
Toelichting

Publicatiedatum 31-05-2022

Agendapunten

  1. 1
    PERSONEEL EN INTERNE ORGANISATIE
  2. 1.1

    Besluit

    Enig artikel:-
    Het aanvaarden van de kandidaturen voor het examen van 1 DT (19/38) contractueel dienstverantwoordelijke organisator gezinsopvang, niveau B1-B3, onbepaalde duur, via de procedure aanwerving, en met aanleg van een werfreserve voor een periode van 3 jaar, eventueel verlengbaar met 2 jaar, zoals voorgesteld.

  3. 1.2

    Besluit

    Eerste artikel:-
    Het aanvaarden van de kandidaturen voor het examen van 2 DT (19/38) contractueel dienstverantwoordelijken gezinszorg, niveau B1-B3, onbepaalde duur, via de procedure aanwerving, en met aanleg van een werfreserve voor een periode van 3 jaar, eventueel verlengbaar met 2 jaar, zoals voorgesteld.


    Art. 2:-
    Het niet aanvaarden van de kandidaturen voor het examen van 2 DT (19/38) contractueel dienstverantwoordelijken gezinszorg, niveau B1-B3, onbepaalde duur, via de procedure aanwerving, en met aanleg van een werfreserve voor een periode van 3 jaar, eventueel verlengbaar met 2 jaar, zoals voorgesteld.

  4. 1.3

    Besluit

    Eerste artikel:-
    Kennisname eind-PV van de selectieprocedure voor de functie van 1 DT (19/38) contractuele medewerker schoonmaak gezinszorg, IFIC categorie 4, onbepaalde duur, via de procedure aanwerving, en met aanleg van een werfreserve voor een periode van 3 jaar, eventueel verlengbaar met 2 jaar.
    Volgens dit eind-PV is 1 kandidaat geslaagd.


    Art. 2:-
    Er kan geen werfreserve worden vastgesteld voor de functie van 1 DT (19/38) contractuele medewerker schoonmaak gezinszorg, IFIC categorie 4, onbepaalde duur, via de procedure aanwerving.

  5. 1.4

    Besluit

    Eerste artikel:-
    Het beëindigen in onderling overleg van de arbeidsovereenkomst van 1 DT (19/38) contractuele medewerker schoonmaak gezinszorg, IFIC categorie 4, met ingang van 15-02-2022 ter vervanging van 1 DT (19/38) statutaire medewerker schoonmaak gezinszorg die langdurig afwezig is wegens ziekte en dat voor de duur van de ziekte.


    Art. 2:-
    Het aanwerven van 1 DT (19/38) contractuele medewerker schoonmaak gezinszorg, IFIC categorie 4 met ingang van 01-06-2022.

  6. 1.5

    Besluit

    Enig artikel:-
    Het extra aanwerven van 1 DT (5/38) administratief medewerker sociale diensten, niveau C1-C3, met ingang van 01-06-2022 tot en met 31-08-2022. Betrokkene zal tewerkgesteld worden volgens het reglement glijdende werktijden.

  7. 1.6

    Besluit

    Enig artikel:-
    Het verder bijkomend aanwerven van 1 DT (3,8/38) statutaire juriste niveau A1a-A3a met ingang van 01-06-2022 tot en met 30-06-2022.

  8. 2
    MAATSCHAPPELIJKE DIENSTVERLENING
  9. 2.1

    Besluit

    Enig artikel:-
    Goedkeuring van het uitbreiden van het drankenaanbod in dienstencentrum De Groten Uitleg zoals voorgesteld.

  10. 2.2

    Besluit

    Enig artikel:-
    Goedkeuring van het jaarverslag van het lokaal dienstencentrum De Groten UItleg van het werkingsjaar 2021.
    Via eenvoudig verzoek (agenda@kalmthout.be) kan u inzage krijgen in het jaarverslag.

  11. 3
    FINANCIËN EN PATRIMONIUM
  12. 3.1

    Besluit

    Artikel 1:
    Goedkeuring van de volgende aanrekeningen:
    - goedkeuringslijst AKOP 2022/250
    - goedkeuringslijst ALFC 2022/244, 2022/245 en 2022/252
    - goedkeuringslijst ASOC 2022/239 t/m 2022/243, 2022/246 t/m 2022/249 en 2022/251
    Art. 2:
    Goedkeuring van de volgende bestelbons:
    - goedkeuringslijst 2022/19

  13. 4
    NOTULEN EN BESLUITENLIJST
  14. 4.1

    Besluit

    Enig artikel:-
    Goedkeuring van de notulen van 16-05-2022.

  15. 4.2

    Besluit

    Enig artikel:-
    Goedkeuring van de besluitenlijst van 16-05-2022.