Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Publiek - Vast bureau

maandag 27 december 2021

14:15 - 14:20
Locatie

Schepenzaal

Voorzitter
Lukas Jacobs
Toelichting

Publicatiedatum 11-01-2022.

Agendapunten

  1. 1
    PERSONEEL EN INTERNE ORGANISATIE
  2. 1.a

    Besluit

    Enig artikel:-
    Het vaststellen van de aanwervingsperiode van 1 DT (19/38) administratief medewerker sociale diensten, niveau C1-C3, met ingang van 01-01-2022 tot en met 30-06-2023.

  3. 1.b

    Besluit

    Artikel 1:-
    Het toekennen van nieuwe loonbarema’s volgens IFIC-functieclassificatiesysteem voor verzorgenden en logistieke medewerkers van de dienst gezinszorg en aanvullende thuiszorg als volgt :
    - Verzorgenden: IFIC barema categorie 11 voor de eerste 18 jaar anciënniteit, nadien salarisaanvulling tot C2 weddeschaal.
    - Logistiek medewerkers (schoonmaakpersoneel): IFIC barema categorie 4.


    Art. 2:-
    Bovenvermelde toekenning gaat in vanaf 01-07-2021 (met terugwerkende kracht) voor het in dienst zijnde personeel en vanaf 01-01-2022 voor nieuw aan te werven personeel.


    Art. 3:-
    De nieuwe loonbarema’s maken integraal deel uit van dit besluit en zullen opgenomen worden in de rechtspositieregeling bij een eerstvolgende aanpassing.

  4. 1.c

    Besluit

    Enig artikel:-
    Het vacant verklaren van 2 DT (19/38) contractuele medewerkers schoonmaak gezinszorg, volgens weddeschaal IFIC categorie 4, onbepaalde duur en deze uren in te vullen via uitbreiding van de uren van het huidige personeel.

  5. 1.d

    Besluit

    Artikel 1:-
    Het bijkomend aanwerven van 1 DT (11,40/38) contractuele schoonmaakster, IFIC weddeschaal categorie 4, met ingang van 01-01-2022 voor onbepaalde duur.


    Art. 2:-
    Het bijkomend aanwerven van 1 DT (7,6/38) contractuele schoonmaakster, IFIC weddeschaal categorie 4, met ingang van 01-01-2022 voor onbepaalde duur.

  6. 2
    EXTERNE SAMENWERKING
  7. 2.1

    Besluit

    Artikel 1:-
    De bijkomende week kerstvakantie van 20-12-2021 t.e.m. 24-12-2021 wordt beschouwd als noodopvang.
    Deze noodopvang zal georganiseerd worden door Ferm samen met vrijwilligers uit de scholen.


    Art. 2:-
    De noodopvang is gratis voor de ouders. De voor- en naschoolse kinderopvang dient wel betaald te worden aan Ferm.

  8. 3
    FINANCIËN EN PATRIMONIUM
  9. 3.1

    Besluit

    Artikel 1:-
    Goedkeuring van de volgende aanrekeningen:
    - goedkeuringslijst ALFC 2021/517, 2021/523, 2021/527 en 2021/528
    - goedkeuringslijst ASOC 2021/513 t/m 2021/516, 2021/518 t/m 2021/522, 2021/524 t/m 2021/526


    Art. 2:-
    Goedkeuring van de volgende bestelbons:
    - goedkeuringslijst 2021/40

  10. 3.2

    Besluit

    Enig artikel:
    Kennisname van de looptijden van volgende pacht- en huurovereenkomsten:
    OCMW als verhuurder:
    - Duivenbond - Wipstraat 55: einde huurovereenkomst 31-12-2029;
    - Boden – Vanden Bergh: einde pachtovereenkomst 31-03-2025;
    - Van Eyndt – Brosens: einde pachtovereenkomst 31-12-2028;
    - Vandekeybus – Claessens: einde pachtovereenkomst 31-12-2028;
    - Francken Kris : einde pachtovereenkomst 31-12-2026.
    OCMW als huurder:
    - Huurovereenkomst Kapellensteenweg 379 : einde 31-12-2026;
    - Huurovereenkomst Frans Raatstraat 56: einde 14-06-2025;
    - Huurovereenkomsten met de gemeente Kalmthout :
            Vogelenzangstraat 8, Van den Bogaertlei 13, Ijzerenwegstraat 2 en Heuvel 13: huurovereenkomsten van onbepaalde         duur.
            Wuustwezelsesteenweg 5 bus 1 en bus 2 : huurovereenkomsten van 9 jaar, einde op 31-10-2030.

  11. 4
    NOTULEN EN BESLUITENLIJST
  12. 4.1

    Besluit

    Enig artikel:-
    Goedkeuring van de notulen van 20-12-2021.

  13. 4.2

    Besluit

    Enig artikel:-
    Goedkeuring van de besluitenlijst van 20-12-2021.