Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Vast bureau - Publiek

maandag 30 augustus 2021

15:32 - 15:42
Locatie

Schepenzaal

Voorzitter
Lukas Jacobs

Agendapunten

  1. 1.a
    PERSONEEL EN INTERNE ORGANISATIE
  2. 1.b

    Besluit

    Artikel 1:-
    Het definitief aanstellen van mevr. Kristien Van Holderbeke als  VT (38/38) statutair afdelingshoofd burger en welzijn met ingang van 01-09-2021.

  3. 1.c

    Besluit

    Artikel 1:-
    Het vacant verklaren van de functie van 1 VTE (38/38) contractueel diensthoofd sociale dienstverlening, niveau B4-B5, onbepaalde duur, via de procedure aanwerving.

  4. 1.d

    Besluit

    Artikel 1:-
    Het aanwerven van mevrouw Ann Bosmans °07-11-1983,  wonende Standaertlei 40 te 2920 Kalmthout als VT (38/38) contractuele diensthoofd sociale dienstverlening niveau B4-B5, onbepaalde duur, met ingang van 01-09-2021.
    Mevrouw Ann Bosmans zal werken volgens het reglement van de glijdende werktijden.

  5. 1.e

    Besluit

    Enig artikel:
    Het aanwerven van mevrouw Tanja Geysen als DT (19/38) contractueel verzorgende, niveau C1 – C2, met ingang van 01-09-2021 ter vervanging van mevrouw Jeanine Bastiaenssen DT (19/38) contractueel verzorgende, niveau D1 – D3, afwezig met onbetaald verlof en dat voor de duur van het onbetaald verlof. Mevrouw Tanja Geysen wordt onbetaald verlof toegestaan tijdens haar vervanging als verzorgende.
    Zij zal deze uren presteren volgens volgend uurrooster:
    Maandag: 08u30 – 12u30 en 13u00 - 17u00  (00u24 compensatieverlof)
    Dinsdag: /
    Woensdag: 08u30 – 12u30 (00u12 compensatieverlof)
    Donderdag: 08u30 – 12u30 (00u12 compensatieverlof)
    Vrijdag: 08u30 – 12u30 (00u12 compensatieverlof)

  6. 1.f

    Besluit

    Artikel 1:-
    Het bijkomend aanwerven van mevrouw Diane Cardinaels DT (19/38) contractueel strijkster niveau E1 – E3 als DT (4/38) contractuele strijkster niveau E1 – E3 met ingang van 01-09-2021 tot en met 31-12-2021. Zij zal een totaal uurrooster hebben als volgt:
    Maandag :       /
    Dinsdag :        09u30 – 12u30 & 13u00 – 17u00
    Woensdag :    08u30 – 12u30 & 13u00 – 17u00
    Donderdag :    07u30 – 12u30 & 13u00 – 15u00
    Vrijdag :           08u30 – 12u30

  7. 2.a
    MAATSCHAPPELIJKE DIENSTVERLENING
  8. 2.b

    Besluit

    Enig artikel:
    Goedkeuring van het jaarverslag 2020 en jaarplanning 2021 van de dienst gezinsopvang.

  9. 2.c

    Besluit

    Enig artikel:-
    Principiële goedkeuring van het programma van de 10-daagse van de geestelijke gezondheid 2021.

  10. 3.a
    FINANCIËN EN PATRIMONIUM
  11. 3.b

    Besluit

    Enig artikel:-
    Goedkeuring van de volgende aanrekeningen:
    - goedkeuringslijst ALFC 2021/362.
    - goedkeuringslijst ASOC 2021/348, ASOC 2021/357 t.e.m. 2021/361.

  12. 4.a
    NOTULEN EN BESLUITENLIJST
  13. 4.b

    Besluit

    Enig artikel:-
    Goedkeuring van de notulen van 23-08-2021.

  14. 4.c

    Besluit

    Enig artikel:-
    Goedkeuring van de besluitenlijst van 23-08-2021.