Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Vast bureau - Publiek

maandag 18 oktober 2021

14:45 - 14:55
Locatie

Schepenzaal

Voorzitter
Lukas Jacobs

Agendapunten

  1. 1.a
    PERSONEEL EN INTERNE ORGANISATIE
  2. 1.b

    Besluit

    Enig artikel:-
    Het extra aanwerven 1  DT (19/38) contractuele administratief medewerker, niveau C1 – C3 voor de sociale diensten ter ondersteuning van de maatschappelijk werkers, en dit voor een periode van 1,5 jaar. De budgetten zullen hiervoor voorzien worden.

  3. 1.c

    Besluit

    Enig artikel:-
    Het aanwerven van 1 DT (19/38) contractuele strijkster, niveau E1-E3, in het kader van de SINE en met ingang van 19-10-2021 tot en met 18-01-2022.

  4. 1.d

    Besluit

    Enig artikel:-
    Het niet erkennen van het ongeval op 26-05-2021 van 1 VT (38/38) contractueel arbeider, conform art. 60 § 7 van de organieke wet van 08-07-1976 betreffende de OCMW’s, als arbeidsongeval.

  5. 2.a
    MAATSCHAPPELIJKE DIENSTVERLENING
  6. 2.b

    Besluit

    Enig artikel:-
    Het toekennen van een toelage aan volgende basisscholen voor het organiseren van hun voor- en na-opvang:
    - Gemeentelijke basisschool Kadrie
    - Vrije basisschool den Heuvel
    - GO! Freinetschool de 4Sprong en 3D
    - Vrije basisschool Zonnekind
    - Vrije basisschool Rinkrank.

  7. 2.c

    Besluit

    Enig artikel:-
    Goedkeuring van het concept van de projectaanvraag ‘Dorpshuis Achterbroek als ankerpunt in een zorgzame buurt’.

  8. 2.d

    Besluit

    Artikel 1:-
    Goedkeuring van de deelname aan Youca Action Day op 21-10-2021, met een hieraan verbonden kostprijs ten bedrage van € 55,00 per persoon.


    Art. 2:-
    Twee vijfdejaarsstudentes humane wetenschappen zullen op die dag tewerkgesteld worden bij dienstencentrum De Groten Uitleg, of ingeschakeld worden bij diverse welzijnsprojecten.

  9. 2.e

    Besluit

    Enig artikel:-
    Goedkeuring van het voorstel betreffende het begeleiden van kwetsbare personen met een grote afstand tot de arbeidsmarkt naar tewerkstelling in samenwerking met IN-Z en de gemeente Essen. De subsidies zullen volledig aangewend worden voor de begeleiding door IN-Z.

  10. 3.a
    FINANCIËN EN PATRIMONIUM
  11. 3.b

    Besluit

    Het Vast Bureau keurt de voorliggende aanrekeningen en bestelbons goed.

  12. 4.a
    NOTULEN EN BESLUITENLIJST
  13. 4.b

    Besluit

    Enig artikel:-
    Goedkeuring van de notulen van 11-10-2021.

  14. 4.c

    Besluit

    Enig artikel:-
    Goedkeuring van de besluitenlijst van 11-10-2021.