- Locatie
Schepenzaal
- Voorzitter
- Lukas Jacobs
- Toelichting
-
Publicatiedatum = 10-12-2024.
Agendapunten
-
1PERSONEEL EN INTERNE ORGANISATIE
-
1.1
Besluit
Enig artikel.-
Het verder aanwerven van een DT (5/38) administratief medewerker sociale diensten ter ondersteuning Oekraïnecrisis, niveau C1 – C3, met ingang van 01-01-2025 tot en met 31-12-2025. -
1.2
Besluit
Artikel 1.-
Het aanvaarden van de kandidaturen voor de functie van 2 DT (19/38) contractueel schoonmaakster gezinszorg, onbepaalde duur, IFIC categorie 4 via de procedure aanwerving, met aanleg van een werfreserve, zoals voorgesteld.
Art. 2:-
Het aanvaarden van de kandidaturen voor de functie van 2 DT (19/38) contractueel schoonmaakster gezinszorg, onbepaalde duur, IFIC categorie 4 via de procedure aanwerving met aanleg van een werfreserve, op voorwaarde van het binnenbrengen van de ontbrekende documenten ten laatste op 05-12-2024 – 09u00, zoals voorgesteld -
1.3
Besluit
Artikel 1.-
Het aanvaarden van de kandidaturen voor de functie van 1,80 VTE contractueel verzorgende gezinszorg, onbepaalde duur, IFIC categorie 11 via de procedure aanwerving, met aanleg van een werfreserve voor een periode van 1 jaar, eventueel verlengbaar voor een periode van 1 jaar, zoals voorgesteld.
Art. 2.-
Het niet aanvaarden van de kandidaturen voor de functie van 1,80 VTE contractueel verzorgende gezinszorg, onbepaalde duur, IFIC categorie 11 via de procedure aanwerving, met aanleg van een werfreserve voor een periode van 1 jaar, eventueel verlengbaar voor een periode van 1 jaar, zoals voorgesteld. -
1.4
Besluit
Artikel 1.-
Kennisname eind-PV van de examenprocedure voor de functie van1 VT (38/38) contractueel administratief medewerker personeel, onbepaalde duur, niveau C1 – C3 via de procedure aanwerving en met aanleg van een werfreserve voor een periode van 1 jaar, eventueel verlengbaar voor een periode van 1 jaar.
Volgens dit eind-PV is 1 kandidaat geslaagd.
Art. 2.-
Aangezien er slechts 1 kandidaat geslaagd is kan er geen werfreserve worden vastgelegd voor de procedure van contractueel administratief medewerker personeel, onbepaalde duur, niveau C1 – C3 via de procedure aanwerving en met aanleg van een werfreserve voor een periode van 1 jaar, eventueel verlengbaar voor een periode van 1 jaar. -
1.5
Besluit
Artikel 1.-
Het aanwerven van een VT (38/38) contractueel administratief medewerker personeel, niveau C1 – C3, onbepaalde duur. Betrokkene zal tewerkgesteld worden volgens het reglement van plaats- en tijdsonafhankelijk werken. De datum van indiensttreding zal in onderling overleg nog vastgesteld worden.
Art. 2.-
Aangezien er geen overige kandidaten geslaagd zijn, kan er geen werfreserve voor de
functie van administratief medewerker personeel vastgesteld worden. -
2MAATSCHAPPELIJKE DIENSTVERLENING
-
2.1
Besluit
Enig artikel.-
Goedkeuring voor een verhoging van het budget met € 500,00 per jaar zodat de verjaardagsbezoeken kunnen worden verdergezet. Het voorziene budget van € 2 000 is ontoereikend aangezien dit ook gebruikt wordt voor de dag van de gebruiker en de feestmaaltijd. -
2.2
Besluit
Artikel 1.-
Goedkeuring van het organiseren van borstkankeronderzoeken via de mammobiel aan het marktplein van Kalmthout, Pastoor Weytslaan z/n (aan oprit gebouw Fintro), tussen 28-1-2025 en 18-2-2025.
Art. 2.-
Goedkeuring van de aanvraag bij de politie voor het bekomen van een parkeerverbod aan de Pastoor Weytslaan in functie van het plaatsen en ophalen van de mammobiel.
Art. 3.-
Goedkeuring van het bieden van ondersteuning door medewerkers van het lokaal bestuur bij het poetsen van de mammobiel.
Art. 4.-
Goedkeuring van het gebruik van het sanitair van jeugdhuis Govio of den Boogart door de verpleegkundigen.
Art. 5.-
Goedkeuring van de overeenkomst van de Universiteit Antwerpen voor het plaatsen van de mammobiel. -
3EXTERNE SAMENWERKING
-
3.1
Besluit
Artikel 1.-
Kennisname van de bestaande samenwerking met Veilig Huis met betrekking tot intrafamiliaal geweld en het verzoek tot uitbreiding van de capaciteit.
Art. 2.-
Goedkeuring van de uitbreiding van de capaciteit naar 2 VT medewerkers (1 voor THV, 1 voor casusregie) met maximum 25 THV-dossiers en 15 casusregie-dossiers, verdeeld over 6 gemeenten.
Art. 3.-
Goedkeuring van de financiële kosten die hieraan verbonden zijn. -
4FINANCIËN EN PATRIMONIUM
-
4.1
Besluit
Artikel 1.-
Goedkeuring van de volgende aanrekeningen:
- goedkeuringslijst ALFC 2024/400
- goedkeuringslijst ASOC 2024/394 t/m 2024/399
Art. 2.-
Goedkeuring van de volgende bestelbons:
- goedkeuringslijst 2024/44 -
4.2
Besluit
Artikel 1.-
Het gunnen van de opdracht aan de inschrijver met de economisch meest voordelige regelmatige offerte als volgt:- Perceel 1 aan Ethias NV ten bedrage van 62.992,84 euro per jaar
- Perceel 2 aan Ethias NV ten bedrage van 36.125,94 euro per jaar
- Perceel 3 aan Ethias NV ten bedrage van 177.805,96 euro per jaar
- Perceel 4 aan Ethias NV ten bedrage van 18.189,46 euro per jaar
- Perceel 5 aan Ethias NV ten bedrage van 39.054,10 euro per jaar
- Perceel 6 aan Ethias NV ten bedrage van 10.517,20 euro per jaar
Art. 2.-
Het niet gunnen van perceel 7 en perceel 8 omdat hier geen inschrijvingen op waren.
Art.3.-
Het niet intekenen op de variant 1 van perceel 5, namelijk de toevoeging van de afdeling tandzorgen, omdat dit geen vrije keuze is per verzekerde en dus elke verzekerde hiertoe verplicht is bij te dragen. -
5NOTULEN
-
5.1
Besluit
Enig artikel.-
Goedkeuring van de notulen van 25-11-2024.