- Locatie
Schepenzaal
- Voorzitter
- Lukas Jacobs
Agendapunten
-
1PERSONEEL EN INTERNE ORGANISATIE
-
1.1
Besluit
Enig artikel.-
Het bijkomend aanwerven van 1 DT (7,6/38) contractueel administratief medewerker onthaal m.i.v. 01-08-2024 t.e.m. 31-08-2024. -
1.2
Besluit
Enig artikel.-
Goedkeuring en implementatie van het Incident Response Plan. Alle diensten dienen de richtlijnen van het Incident Response Plan strikt op te volgen. De nodige middelen en trainingen om de implementatie en uitvoering van het plan te ondersteunen zullen geleverd worden. -
2MAATSCHAPPELIJKE DIENSTVERLENING
-
2.1
Besluit
Enig artikel.-
Kennisname van het jaarverslag van 2023 en de kwaliteitsplanning van 2024 van de sociale dienst.
U kan inzage bekomen in het jaarverslag via eenvoudig verzoek naar agenda@kalmthout.be -
2.2
Besluit
Enig artikel.-
Kennisname van de beslissing van het Agentschap Opgroeien betreffende de toegekende subsidies voor het opstarten van 2 onthaalouders als 2 VTE in het werknemersstatuut. -
3EXTERNE SAMENWERKING
-
3.1
Besluit
Enig artikel.-
Kennisname van de start van het onderzoek dak- en thuislozentelling voor alle gemeenten aangesloten bij Kina p.v.. -
4FINANCIËN EN PATRIMONIUM
-
4.1
Besluit
Artikel 1.-
Goedkeuring van de volgende aanrekeningen:
- goedkeuringslijst AKOP 2024/209
- goedkeuringslijst ALFC 2024/210, 2024/211, 2024/217 t/m 2024/219, 2024/223 en 2024/224
- goedkeuringslijst ASOC 2024/212 t/m 2024/216, 2024/220 t/m 2024/222
Art. 2.-
Goedkeuring van de volgende bestelbons:
- goedkeuringslijst 2024/26 -
5NOTULEN
-
5.1
Besluit
Enig artikel.-
Goedkeuring van de notulen van 01-07-2024.